اخبار روزفناوری

Fallout: London اکنون برای دانلود در دسترس است

Fallout: London اکنون برای دانلود در دسترس است

بازیکنان حق داشتند. پست رمزنگاری شده در سرور Discord دقیقاً همان چیزی بود که روی قلع نوشته شده بود، و اکنون مود با اندازه توسعه برای Fallout 4 به طور رسمی در GOG.com، برای نصب در دسترس بازیکنان است. این مد برای نصب و پخش از طریق Fallout 4 رایگان است. بازیکنان فقط باید آن را از لانچر مد GOG نصب کنند. علاوه بر این، بازیکنان باید اطمینان حاصل کنند که نسخه آنها آپدیت نسل بعدی را نصب نکرده باشد. در غیر این صورت، مد ناسازگار خواهد بود.

این مود بزرگ در ابعاد توسعه سال‌ها توسط تیم FOLON در حال توسعه بوده است و تاریخ انتشار بالاخره فرا رسید. Fallout: London به صورت جهانی برای نصب همه در دسترس است. تنها افرادی که نمی‌توانند شرکت کنند، بازیکنان کنسول و کسانی هستند که مالک بازی در Epic Games Store. با این حال، اگر ناامید هستید که گیر بیفتید، Fallout 4 60٪ تخفیف دارد، در GOG.com موجود است، جایی که مود کاملاً سازگار خواهد بود.

این پروژه ساخته شده توسط طرفداران به مدت پنج سال در دست اجرا بوده است، و بازیکنان با انتشار نمایش Fallout و به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4، به چند مورد اشاره داشتند. از آنجایی که Fallout: London بسیار عظیم است، اکثر سایت‌های مود محبوب نمی‌توانند این مود را میزبانی کنند، GOG.com این بار را به دوش می‌کشد، حتی به کاربران اجازه می‌دهد از یک راه‌انداز سفارشی استفاده کنند.

برای کسانی که می‌خواهند بازی Fallout: London را دانلود کنند، باید مطمئن شوند که صاحب Fallout 4: Game of the Year Edition در GOG.com یا از طریق Steam هستید.

فرآیند نصب Fallout: London نیز نسبتاً ساده است. برای کسانی که آن را از طریق GOG.com دانلود می کنند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را از طریق GOG GALAXY نصب کرده و ذخیره های ابری را غیرفعال کنید. حتماً دستورالعمل‌های داده‌شده از طریق لانچر را دنبال کنید، تا بتوانید گیر کنید. به عنوان سلب مسئولیت، تیم FOLON همچنین اشاره کرده است که غیرفعال کردن ذخیره‌سازی ابری بسیار مهم است، زیرا Fallout: London تغییرات غیرقابل برگشتی را در فایل‌های بازی ایجاد می‌کند که می‌تواند مانع از عملکرد صحیح Fallout 4 شود.

Fallout: London یک مد پرجمعیت با بیش از 200 ماموریت جدید برای گیر کردن و 20 جناح در تلاش برای به دست آوردن قدرت برای حکومت بر شهر است. برای اینکه بتوانید Fallout: London را دانلود کنید، باید حداقل 65 گیگابایت فضای برای این مد در دسترس داشته باشید، بدون احتساب فضای مورد نیاز برای Fallout 4: Game of the Year.

از قبل، Fallout: London در GOG.com بسیار مورد بازبینی قرار گرفته است، با امتیاز کلی 4.6 ستاره از 5. این برای تیم FOLON بسیار مثبت است، که زمان زیادی را به ساخت این مد و ارائه آن اختصاص داده است. برای طرفداران Fallout کاملا رایگان.

fallout london d8a7daa9d986d988d986 d8a8d8b1d8a7db8c d8afd8a7d986d984d988d8af d8afd8b1 d8afd8b3d8aad8b1d8b3 d8a7d8b3d8aa 66a261ce331d3

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا